Story of me..just ordinary me...
Life of a mummy, wife ..and whats happening around mamatinie's world ..nothing much though but what the heck.. its my blog world...
Wednesday, August 17, 2005
Khanthui...
Di satu malam yang hening...

Log in

/nick BungaS

BungaS : woi AL ..Lama dah kau kat sini ?

AL: Lama jugak lah.Kau buat apa time cenggini kat Mesia kan time tido ..

BungaS: Biasala aku hehehhe. Abes kau tak blaja ke hapa 24 jam kat sini

AL: Aku blaja la ni blaja chat ehe

BungaS : Aku rasa aku tau la kenapa aku tak bole tido

AL : Kenapa ?

BungaS : Aku asyik teringat kat kau je.Tak tau lahhh kenapa eheh..


Di satu malam yang lain yang agak hening juga ....

AZ : Lama nye kita sembang hari ni

BungaS : Ha ah mcm best je sembang dgn kau Mcm serasi gitu : )

AZ: Ye ke kita serasi ?

BungaS: ye lah bukan senang tau nak chat lama-lama mcm nie. Sembang mcm-mcm
cerita....mlam nie aku tido lena la .Sebab dapat sembang lama dgn kau kira
mimpi pun mimpi kau lah. Ok lah aku nak tido. Mimpi kau . Bye

Hari lain..hari yang bertuah ... tak berapa hening...

BungaS: Seronok juga ye geng dgn kau

KH: Ye ke seronok?

BungaS : Yup seronok. Bole jadi pakwe makwe gitu . Aku pun rasa ada unsur-unsur nak
suka sgt dgn kau .

KH : Ye lah tu heheheheh

Tiba-tiba..

AL: Woi bungaS apa kau buat tu haa ? Kau ngorat kawan aku si KH tu ye...ooo curang

BungaS : Eh macamana kau tau aku tgh chat dgn KH ni ?

AZ : Haa haa ada org kantoi heheheh. Haaa buat apa tu dgn KH dgn AL tu hehehe..

BungaS (dlm hati) : aikk tiga-tiga gundik aku ada dalam ni

BungaS: Kejap aku nak tanya ni korang nie kenal each other ke? Bukan korang dok kat
obersee ke ?

KH : Memang la dok obersee tp kau tak perasan ke semuanya dok at UK

BungaS : aaa abes tu?

AL : oooo pandai kau ye ngorat tiga sekali..ampeh ..tu laa ngorat tak agak-agak kitorang memang dok kat UK ,uni yg sama , kawan baik , roomate lagi, makan sama-sama kentut sama-sama ...haaa hambik kau

BungaS : oHHHHHH tidakKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!

BungaS: /quit

Log out

mode : Malu tahap cipan



Kepada AL, KH dan AZ aku minta maaf banyak-banyak. Aku mengaku aku saaaaaangat nakal pada masa itu ( muda rumaja lah katakan). Memang layan ngorat tak hingat heheeh. Ye lah masa muda-muda ni la nak bereksperimen bagai heheh . Tidak lama selepas itu aku mendapat panggilan telefon dr jauh (UK) and memang kantoi besar-besaran lah aku. Macam cerita madu tiga gitu tapi kes ni perempuan yang nakal theeeheee.

Selepas itu kami jadi kawan baik. Masing-masing pun sudah berumahtangga and ada karier masing-masing. Tapi kisah tentang aku kantoi ni memang aku ingat sampai bila-bila. Padan muka aku hhehehehe.

posted by mama tinie @ 1:19 AM  
3 Comments:
  • At 3:00 AM, Blogger Arena said…

    Padan muka kaoooo, setannnnn.. kekekekekke..

     
  • At 7:56 PM, Blogger ayobkelubi said…

    aku kenal ker AL,KH ngan AZ tu?.

    ker aku dlm senarai tu?.

    takde-takde.

    aku takde dlm senarai tu.

    tapi aku rasa cam kenal jek KH tu.

    hahahaha.

    agaknyalah!.

     
  • At 5:19 PM, Blogger mama tinie said…

    arena - ye ye memang padan muka aku kekekekekek...

    yob - ada ke tak ek dlm senarai? ada kot ..eh tak ada ...ada ...tak ..ada..tak...ada...tak ..entah ehehehhe

     
Post a Comment
<< Home
 




Diri Saya

Name: mama tinie
Home: kolompo, muslim, Malaysia
About Me: a mother of a beloved daughter, a wife on an IT crazy, devoted daughter to a lovely parent, one crazy sistah, one sincere friend (trust me!)
See my complete profile

Sebelum Nie
Lama-Lama Nyer Citer
Sembang Sembang

BLOGGER

Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x

Selalu Singgah
Tempat Selalu Lepak
Lenlain

BLOGGER

BLOGGER