Story of me..just ordinary me...
Life of a mummy, wife ..and whats happening around mamatinie's world ..nothing much though but what the heck.. its my blog world...
Tuesday, August 16, 2005
Baby Tinie



Aku tak tau nak cerita apa hari nie ...aku cerita pasal anak aku lah. Perkembangan terkini anak aku.

Umur : 4 mths

- Selalu kentutkan ayah dia. Bau tahap dewa sbb anak aku berak 4 hari sekali. So bygkanlah kalau dlm perut tu peram 4 hari.

- Dah ada favourite toys. Musical Star Tollyjoy yg fluffy. Star tu pakai topi ada poncot kat atas so baby tinie akan kemam poncot bulat tu. Habis meleces air liur. Lagi satu mainan baby keping2 yg colurful tu ..so bile pegang baby tinie akan goyang sekuat hati sampai tercampak sana sini. Lasak betul budak nie.

- Dah pandai tegur orang. Auuuu..auuu....auuuuu (sound trademark). And once she start the Auuuu..auuuu kau kena tgk dia..kalau tak dia akan tegur kau guna kaki hheheheh...

- Kalau dia belum nak tidur lg and kalau kita paksa dia akan pakai trick C terbalik (tegangkan/liukkan badan so kau akan susah nak pegang dia). Trick ini selalunya menjadi.

-Dah pandai mengiring in fact tidur pun nak mengereng. Sedang berusaha keras utk meniarap so far belum berjaya lagi.

- Sudah pandai merajuk

Banyak lg sebenarnya. Kalau nak cerita detail memang tak habis..aku boh gambar je lah ...
posted by mama tinie @ 12:12 AM  
3 Comments:
  • At 9:39 PM, Blogger shoeque said…

    comelnya anak u...
    bilala nak merasa ada anak sendiri...

     
  • At 12:18 AM, Blogger mama tinie said…

    ciksue,

    thanks sbb singgah sini. Insyaallahhh ada rejeki tuhan bg nanti : )

     
  • At 2:59 AM, Blogger Arena said…

    hahha, makin comel my goddaughter..
    kuakuakua..

     
Post a Comment
<< Home
 




Diri Saya

Name: mama tinie
Home: kolompo, muslim, Malaysia
About Me: a mother of a beloved daughter, a wife on an IT crazy, devoted daughter to a lovely parent, one crazy sistah, one sincere friend (trust me!)
See my complete profile

Sebelum Nie
Lama-Lama Nyer Citer
Sembang Sembang

BLOGGER

Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x

Selalu Singgah
Tempat Selalu Lepak
Lenlain

BLOGGER

BLOGGER