Story of me..just ordinary me...
Life of a mummy, wife ..and whats happening around mamatinie's world ..nothing much though but what the heck.. its my blog world...
Wednesday, May 23, 2007
Allah Maha Pemurah
Dua tiga hari ni mamatinie broke.. dah nak penghujung bulan belanja pun cukup-cukup makan .. bulan ini banyak sangat perkara yang melibatkan duit yang perlu di settlekan..jadi poket kering sangat sangat sangat ...tinggal berapa hengget je lagi ni

tapi...

pagi ini ..

entah kenapa..

salah seorang boss mamatinie panggil masuk bilik ..n

boss: ah amik RMXX ni..

aku: aik kenapa pulak?

boss: hari tu I ada mintak balance duit yg u beli barang tu kan .. lepas tu u tak sure I bagi berapa.. tp u bagi je RMXX tu kan ...sebenarnya I pun tak sure berapa I bagi .. u ambik balik lah balance ni ..halal je lah silap I jugak I tak sure...

aku : tapi .. I pun tak sure berapa u bg sebenarnya ..kira cincai je lah ambik lah balik duit ni benda tu pun dah lepas dah

boss: alaa ambik je lah...aku tak sedap ati le

aku: yay!

alhamdulillahh.. lepas belanja minggu ni hehehehe
posted by mama tinie @ 7:46 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 




Diri Saya

Name: mama tinie
Home: kolompo, muslim, Malaysia
About Me: a mother of a beloved daughter, a wife on an IT crazy, devoted daughter to a lovely parent, one crazy sistah, one sincere friend (trust me!)
See my complete profile

Sebelum Nie
Lama-Lama Nyer Citer
Sembang Sembang

BLOGGER

Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x

Selalu Singgah
Tempat Selalu Lepak
Lenlain

BLOGGER

BLOGGER