Story of me..just ordinary me...
Life of a mummy, wife ..and whats happening around mamatinie's world ..nothing much though but what the heck.. its my blog world...
Tuesday, July 18, 2006
Eyuck ..
Aku sedang menghadapi masalah serius…

Antara hidup dan mati ..

Tolong....

Tolongg....

Tolong....

Suara itu ....

Terngiang –ngiang di telinga....

Terbayang-bayang dalam ingatan..

Aku cuba...

Lari...

Lari...

Pergi...

Jauh-jauh....

Tidakkk!

Jangan ganggu aku ..

Aku benci!

Benci!

....

.....

..........

.........................

........................................................





Syeeeeeeeemakin hari syeeeeeemakin syeeeerasyyyyiiii bagai pagi dengan syiiinar matahari

Bagai malam dengan kerdipan bintang yang bersyyeeeeri ...









Eeee bencinya aku dgn lagu syerasyi ni..cubalah sebut betul-betul... selenge betullaaa nyanyi pelat buat-buat ni.. yuck.. masalah nya selalunya lagu yg kita benci tu laa yg dok lekat kat dlm kepala otak ni .. benciiiiiikk ...
posted by mama tinie @ 6:45 PM  
3 Comments:
  • At 11:59 PM, Blogger mummy e-jump said…

    betui ahh.. menyampah aku dengo lagu nie mamatini.. tapi dalam menyampah .. lagu nie la yang selalu aku nyanyi bila mengadap pc...

    iskkk... iskk.. iskkk

     
  • At 12:38 AM, Blogger Arena said…

    wakakaka aku jua menyampah nak gile dengan nlagu tuh.. tapi slalu plak terngiang-ngiang...wakakakakka..

     
  • At 6:41 PM, Blogger mama tinie said…

    itu lah masalahnya ...lagi kita menyampah lagi laa melekat lagu tu dlm kepala otak ni .. tensen betul heheheh

     
Post a Comment
<< Home
 




Diri Saya

Name: mama tinie
Home: kolompo, muslim, Malaysia
About Me: a mother of a beloved daughter, a wife on an IT crazy, devoted daughter to a lovely parent, one crazy sistah, one sincere friend (trust me!)
See my complete profile

Sebelum Nie
Lama-Lama Nyer Citer
Sembang Sembang

BLOGGER

Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x

Selalu Singgah
Tempat Selalu Lepak
Lenlain

BLOGGER

BLOGGER