Story of me..just ordinary me...
Life of a mummy, wife ..and whats happening around mamatinie's world ..nothing much though but what the heck.. its my blog world...
Sunday, December 30, 2007
Office

Kat Malaysia pun mesti ada this kind of office culture kan? Tapi... kalau office mostly Malay or govt (Sorry) or senang cakap kat office Mamatinie ada staff (boss) yang macam nie.. datang kat cubicle mamatinie...duduk atas my table lepas tu belek-belek dekat my tray ..atas table...baca document segala bagai ... irritating kan? manager tu .. tak ada etchic langsung.. boss mamatinie pon tak buat macam tu .. lagi satu kalau jenis yang datang kat table.. tgk kat my PC and tanya buat apa tu ? ..macam Cik Mah -Cik Mah betul ..I'd prefer kalau tgh free sangat tu Mamatinie akan sit silently in my cubicle browse internet ke, update blog ke , blog hopping ke lagi bagus..
Alhamdulillah my officemate semua OK walaupon kadang2 ada gaduh2 jugak tapi sebab kerja .. lepas tu boleh minum kat caffe sama2 ... cuma lately mamatinie ada little bit problem dgn previous and current boss. Dua-dua fomfuan kan ... so nak kena jaga hati dua-dua pihak ...macam competition gitu (bila dedua fomfuan jd boss in 1 dept) ahkakkkkkk jugak yg tersepit kt tengah2 (even badan ahkak semangat giteww). Tapi tak pe lah janji keje jalan..
posted by mama tinie @ 7:23 PM  
1 Comments:
  • At 1:58 AM, Anonymous Anonymous said…

    Cheis,
    pegi kat cubcle and belek2 document dsb kat meja kita.. cam hampeh.hahahha..

    ~arena

     
Post a Comment
<< Home
 




Diri Saya

Name: mama tinie
Home: kolompo, muslim, Malaysia
About Me: a mother of a beloved daughter, a wife on an IT crazy, devoted daughter to a lovely parent, one crazy sistah, one sincere friend (trust me!)
See my complete profile

Sebelum Nie
Lama-Lama Nyer Citer
Sembang Sembang

BLOGGER

Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x

Selalu Singgah
Tempat Selalu Lepak
Lenlain

BLOGGER

BLOGGER